Chivas odpala preorder epki „Lato 2024” i prezentuje nowy singiel „5 Milionów Influencerek”
Chivas nie zwalnia tempa i prezentuje nowy singiel – „5 milionów influencerek”.
Po niesamowitym sukcesie poprzedniego numeru „Prawie straciłem głos”, który zdobył miliony odtworzeń, Chivas powraca z nowym hitem. „5 milionów influencerek” to słodko-gorzka gitarowa ballada opowiadająca o współczesnych czasach i nadchodzącej fali młodych influencerek. Piosenka, w całości wyprodukowana przez artystę, zawiera niezwykle wpadający w ucho refren, który z pewnością podbije serca fanów.
Wraz z premierą teledysku wystartował preorder nowej EP-ki chivasa oraz dedykowanego merchu. „Lato 2024” to wyjątkowa, limitowana EP-ka, dostępna w przedsprzedaży na stronie www.chivasio.shop jedynie do 21 lipca 2024 roku.
“lato 2024″ to kolejny etap twórczej ewolucji chivasa, artysty znanego z przełamywania muzycznych schematów. Po mocnym brzmieniu deathcore, chivas serwuje nam teraz akustyczną, letnią EPkę, zawierającą cztery unikalne utwory:
1. Prawie Straciłem Głos
2. 5 Milionów Influencerek
3. Szafka w Małym Pokoju
4. To Nie Koniec z Wami
Każdy z tych utworów jest świadectwem niezwykłej kreatywności Krystiana i jego zdolności do tworzenia muzyki, która zachwyca i inspiruje.
„lato 2024” dostępny jest wyłącznie w oficjalnym sklepie chivasa. To niepowtarzalna okazja, by stać się częścią wąskiego grona posiadaczy tego unikatowego wydania.
Każdy egzemplarz „Lato 2024” jest starannie zaprojektowany i wydany w eleganckim digipacku. Ze względu na limitowany nakład, który nie będzie dotłaczany, każdy egzemplarz staje się wyjątkowym elementem kolekcji każdego fana muzyki. Specjalnie dla swoich fanów, Chivas przygotował również merch. W sklepie znajdziemy koszulki, bluzy oraz limitowany wzór skarpetek dedykowanych tej wyjątkowej EP-ce, które dodają charakteru i unikalności każdemu egzemplarzowi. „Lato 2024” będzie dostępne jedynie do 21 lipca 2024 roku. Po tej dacie album nie pojawi się ponownie w sprzedaży.
Zostaw obserwacje strony RapCelownik.pl w Google News
PRZECZYTAJ – Sokół jako pierwszy nawija 64 linijki w akcji Red Bull 64 Bars