Smolasty i Sylwia Grzeszczak w singlu „Połowa Mnie” to czwarta odsłona Mastercard Music
Od dzisiaj, na wszystkich platformach streamingowych, dostępny jest singiel „Połowa Mnie”, stworzony przez dwójkę topowych polskich artystów – Smolastego i Sylwię Grzeszczak – w ramach 4. edycji Mastercard Music. To projekt, którego celem jest inspirowanie do wspólnej pracy twórców reprezentujących odległe nurty muzyczne, o innym spojrzeniu na świat i odmiennej wrażliwości. Mastercard, jako marka, dla której ważna jest różnorodność, już po raz czwarty zaprosił do współpracy muzyków, inspirując ich do „słuchania swoich różnic”, wykorzystania osobistych doświadczeń artystycznych i połączenia się w ramach wspólnej pasji do muzyki.
Mastercard Music – jednocząca siła muzyki
Ideą platformy Mastercard Music jest łączenie ludzi poprzez wspólną pasję do muzyki. Marka podejmuje współpracę z artystami poruszającymi się w odmiennych stylach muzycznych, inspirując ich do wspólnej pracy i skomponowania oraz nagrania utworu, który będzie przełamywał schematy i pokazywał jednoczącą siłę muzyki. W ramach Mastercard Music zadebiutowały dotychczas trzy duety – Sanah&Sobel z utworem „Cześć, jak się masz?”, Pezet&Natalia Szroeder z singlem „Jeden świat”, a także Bedoes2115&Dawid Kwiatkowski z piosenką „Lustro”.
W tegoroczną odsłonę projektu zaangażowali się topowi muzycy – Smolasty, artysta i producent tworzący muzykę z pogranicza popu i R&B oraz Sylwia Grzeszczak, jedna z najpopularniejszych polskich piosenkarek. Efektem tego nieszablonowego duetu jest singiel „Połowa Mnie”. Piosenka opowiada o miłości, która wygasa niczym zbyt szybko mijające lato. Utwór ukazuje miłość jako uniwersalny, wspólny język dla każdego, niezależnie od pochodzenia i różnic.
Letnie wspomnienia, które możemy zobaczyć w teledysku, uchwycono w technologii skanów 3D, wykorzystującej zaawansowane algorytmy AI przetwarzające obraz 2D na 3D.
„Chcieliśmy osiągnąć najlepszy możliwy efekt. Rejestracja obrazu była pewnego rodzaju eksperymentem. W związku z potrzebą uchwycenia jak największej ilości szczegółów w możliwie najkrótszym czasie, skonstruowaliśmy ring pozwalający zapisywać obraz jednocześnie z ok. 20 małych kamer” – opowiada Alan Willmann, reżyser teledysku.
Muzyka ponad podziałami i współgrająca z nową technologią
„Muzyka ma wielką moc, która wykracza poza bariery językowe, kulturowe i społeczne. Dociera do ludzi na głębokim, emocjonalnym poziomie, niezależnie od ich pochodzenia czy przekonań. Zdecydowanie łączy ponad podziałami, może promować zrozumienie, współczucie i jedność w świecie pełnym różnic. Inspiracją do stworzenia „Połowy Mnie” była chęć oddania tych subtelnych, ale jednocześnie silnych emocji związanych z miłością i relacjami międzyludzkimi. Piosenka ma za zadanie poruszyć słuchaczy i oddać uczucie, że prawdziwa miłość jest czymś, co nas dopełnia i czyni lepszymi ludźmi” – mówi Smolasty.
„Siła muzyki tkwi w jej zdolności do poruszania emocji i wywoływania wspomnień. Muzyka ma niesamowitą moc komunikacji. Zgadzam się ze stwierdzeniem, że jest ona uniwersalnym językiem. Dla mnie inspiracją do tworzenia są emocje, ludzie, przeżycia” – komentuje Sylwia Grzeszczak.
Smolasty i Sylwia Grzeszczak spotkają się na scenie podczas wspólnego koncertu, który odbędzie się
15 października w Instytucie Wysokich Napięć. W czasie wydarzenia każdy z artystów zaprezentuje utwory ze swojego repertuaru oraz wspólny singiel „Połowa Mnie”.
Koncert będzie połączeniem doznań muzycznych z niezwykłymi wrażeniami audiowizualnymi, dzięki wykorzystaniu najnowszych technologii. Dużą rolę odegrają awatary obojga artystów, zaprojektowane we współpracy z nimi i inspirowane ich ulubionymi motywami. Pojawią się one na ekranie LED
o powierzchni 448 m2. Przygotowano także dedykowaną, immersyjną oprawę, zmieniającą się zależnie od emocji odczuwanych przez uczestników koncertu.
Bilety na koncert można zdobyć w ramach programu Mastercard Bezcenne® Chwile oraz w konkursach organizowanych na portalach społecznościowych artystów.
„Niezmiernie się cieszę, że już po raz czwarty mamy przyjemność tworzyć niesamowite rzeczy w ramach Mastercard Music. Efektem połączenia dwóch wyjątkowych talentów tegorocznego duetu jest niezwykle poruszający utwór. I o to właśnie chodzi w muzyce – by odpowiednio skomponowane dźwięki i słowa wywoływały w nas emocje, wyciągały z pamięci wspomnienia, przeżycia i pozwalały odnaleźć kawałek siebie w muzyce”
– mówi Jerzy Hołub, dyrektor marketingu na Polskę, Czechy i Słowację w Mastercard
. „Tegoroczna edycja projektu jest wyjątkowa, ponieważ połączyliśmy muzykę z najnowocześniejszą technologią, czego świadkami będą uczestnicy jedynego w swoim rodzaju koncertu. To będzie niesamowita okazja, by doświadczyć czegoś wyjątkowego. Szykujemy m.in. monumentalny ekran
i jego ambitne wykorzystanie oparte na efektach 3D”
–
dodaje Hołub.
Specjalne muzyczne nagrody przygotowane zostały dla uczestników Programu Mastercard Bezcenne
®
Chwile. Będą oni mogli skorzystać z unikalnej okazji zdobycia b
iletów na październikowy koncert duetu wraz ze spotkaniem z artystami oraz kolekcjonerskich vinyli z singlem „Połowa Mnie”.
Kampania promująca kolejną odsłonę projektu Mastercard Music i singiel „Połowa Mnie” rusza 20 sierpnia 2024 r. 15 i 30-sekundowe spoty, w których występują Smolasty i Sylwia Grzeszczak będą emitowane w kanałach telewizyjnych z portfolio Grupy TVN i Polsat oraz w mediach społecznościowych. Zaplanowane zostały również działania digital marketingowe.
W centrum Warszawy będzie można spotkać Smolastego i Sylwię na bilbordzie 3D na Warsaw Presidential Hotel (do niedawna znanego jako Warsaw Mariott Hotel). W największych miastach w Polsce zaplanowano kampanię DOOH, obejmującą billboardy oraz citylighty, na których artyści są przedstawieni jako awatary 3D, poruszone z pomocą technologii motion capture.
Za strategię, kreację i realizację kampanii odpowiada agencja McCANN Poland. Za współpracę z artystami oraz produkcję muzyczną utworu odpowiedzialna była agencja high&. Producentami muzycznymi zostali: Wiktor Wójcik „WIKTOR”, Norbert Smoliński „Smolasty”, Matthias Niedermayr „matee” oraz „ayoley beats”. Produkcją teledysku i spotów reklamowych zajął się dom produkcyjny Film Produkcja, a całość wyreżyserował Alan Willmann. Sesję zdjęciową zrealizował Paweł Fabjański. Doświadczenie koncertowe zostało zaprojektowane przez MELT IMMERSIVE.
Zostaw obserwacje strony RapCelownik.pl w Google News
PRZECZYTAJ – Hubert. i jego muzyczna podróż po Berlinie w nowym singlu „tempelhof”